https://www.youtube.com/watch?v=O9NjecRBpl0


 22 січня - День Соборності України.




https://www.youtube.com/watch?v=2U_kCkUTpX8&fbclid=IwAR04Ym_LZDPit4i0WDSnVCval3FcmxG9Pu4EHn7N0mG3QaI7UD2i7XliYrw

Сьогодні особливий день в історії нашої державності. Коли розмірковуєш над тими подіями, які відкрили нову сторінку у книзі під назвою "Україна", то усвідомлюєш, що той тернистий шлях не був пройдений намарно. Я переконана, що знайдуться скептики, які вважають це об'єднання помилкою, адже ми доволі різні. Ніхто цього не заперечує. Ми різні не тільки в межах регіонів - ми різні в межах областей, населених пунктів, ба, навіть, в межах власних родин. То що ж нам тепер жити за принципом "сам по собі"? Адже розуміння того, що держава - це не просто територіальна одиниця, це не просто землі, поля, ліси, дає нам можливість усвідомити, що основа держави - людина, її духовне начало, її інтелектуальний, творчий, фізичний потенціал.

Так, ми - різні. Ми дуже часто знаходимо привід для того, щоб УВИРАЗНИТИ цю різницю. Та чи в цьому наша сила як нації? Чи принесе це нам користь як людині, яка волею долі народилась на цій землі, чи опинилась тут в силу обставин? То ж запитаймо себе: чим для мене є моя держава? Це земля, з якої я маю право висмоктати останні соки? Це політичні баталії, в яких я знайду вигоду для себе? Це простір, в якому я задовільню свої амбіції? Чи, можливо, це щось тепле, близьке, до глибини душі трепетне? Те, що я знайду тільки тут, в межах рідної землі. Те, що відчую тільки тоді, коли почую бренькіт бандури, голос трембіти. Те, що можна побачити в безкраїх степах. Я впевнена, що цей День - День Соборності- дарований нам для того, щоб ми змогли на хвильку зупинити шалений темп нашої гонитви і спробувати для себе знайти відповіді на ці питання. Цей День, як своєрідний піст, в якому сакрального значення набуває молитва.
Отож, вітаю всіх нас із тим, що нам подаровано цей важливий День для особливої молитви - роздумів над власним розумінням Свого місця у Своїй Державі.

ВІТАЮ ВАС УКРАЇНЦІ!






Пропоную вам, діти, пройти квест до цього свята. Чекаю на відповіді!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу