15 травня - Міжнародний день сім `ї

Сім'я для багатьох це притулок і гавань у важкі часи, і саме з рідними людьми завжди хочеться розділити свою радість і позитивні почуття. Близькі люди з самого раннього віку - наша підтримка і опора. День сім'ї 15 травня покликаний нагадати про сімейні цінності. Це ще один хороший привід зібратися разом і добре провести час.



Міжнародний день сім'ї 15 травня був проголошений резолюцією ООН в 1993 році. Цей день покликаний звернути увагу на проблеми з якими можуть стикатися сім'ї в усьому світі і поглибити знання соціальних, економічних і демографічних процесів, які можуть впливати на становище сім'ї.

Доброю традицією буде не тільки провести День сім'ї 2022, зібравшись разом, але і порадувати один одного приємними сюрпризами і привітаннями. Можна встановити свої власні традиції - щороку проводити цей день на природі, пекти тістечка для тітки або сестри або відвідувати старших родичів.

Немає міцніше на землі союзу, ніж щаслива і дружна сім'я. Це і початок нового життя, і продовження прекрасного роду, і шанування святості традицій. Сім'я - це найвище щастя, яке людина може створити сама

. Сьогодні, в Міжнародний день сім'ї, мені хочеться побажати: нехай дитячий сміх лунає всюди, а рідні будуть вам вірною опорою. Нехай вас завжди зігріває тепло любові. Бажаю вашій родині бути квітучою, дружною і згуртованою.

  Благополуччя і добра всім родинам!




Сім`я Вікторії та Яни Моспанчук
Пелих Христина з родиною.
Родина Діани  Мандзюк 


"Величенька" родина Ірини Осадчук.











Вероніка Ковальчук + родина

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу